Blogger Templates

Sunday 18 December 2011

krenah haziq..

bila haziq makin mbesar..

yeyyy!!hero sulung aku,3 tahun..smlm nak basuh bntot sndiri slps buang air besar..xbg aku tolong dia..;)bila di tnya mana tgn kiri kanan,dia xtahu nak bezakan..tapi bila di tnya mana tgn yg makan nasi,mana tgn yg basuh tuttt..pandai plak dia tnjuk..;)aku cuma tgk camna dia basuh..hmm..pandai!hehe..tp aku xconfident pn cara dia basuh cuci ke x..so skali lg aku pujuk gak nk basuhkan bntot..;)..

skrg,cuma bila kuar jln2 jauh2 n bila nak tido mlm..dia still aku pakaikan pampers..klu ikutkan dia,dia xmau pki dah..katanya 'abg haziq dah besar'..;)tp aku lah yg malas,xkn tiap2 hari bgn pg basuh cadar kan..hehe..klu jln jauh2 plak,xkn stiap kali dia nk buang air kena cari toilet..jenuh klu kerap di buang airnya..;)

No comments:

Post a Comment