Blogger Templates

Friday 16 December 2011

xkisah..

ya..xkisah..xperlu kita nk pk kan pe org lain kata ttg khidupan kita..asalkan kita bahgia ngn asben n anak2..khidupn aku alhamdulillah msih dipeliharaNya..xssh xsng..sedang2 je tp aku bahgia..alhamdulillah buat ms skrg hubungan aku n suamiku tiada mslh..kdg2 aku takut bila dgr ada org ke 3..Ya Allah lindungilah aku dari musibah sebegitu..nauzubillah..aku terima rezeki yg ada..aku xmngeluh..ada hikmah stiap apa yg berlaku di atas muka bumi ini..biarlah kehidupan aku x smewah orang lain daripada idup mewah tp terselit mcm2 mslh n idup berpura2..


asben aku btggungjwb..dia seboleh mungkin mahukan aku n anak2 idup selesa..dia juga byk mngalah ngn prngai aku yg kdg2 agak mengada2..;)stiap kali berlaku pgaduhan,asben aku lah yg cpt mngalah..msih lg mahu pujuk2 aku..klu diingtkan balik,ms couple dulu,aku lah jenuh pujuk2 dia,aku lah yg mngalah..tapi skrg sume tu dh tbalik..alhamdulillah mgkn nih berkat ksabaran aku ms bercouple ngn dia dulu..;)


*..wlupun ma nmpk keras ati tp sbnrnya ma tsgt sygkan pa..*

No comments:

Post a Comment