Blogger Templates

Wednesday 21 December 2011

bertuah punya asben;)

smlm asben aku xbalik umah sbb de kja yg plu diselesaikan..kul 4.24pg,dia sms katanya belum abis lg..hmm..smmgnya aku dah agak dah..camtulah kja asben aku..navy bukan skadar kja atas kapal  je tapi dia ada unit2 lain gak..eh,aku bkn nak cite psl kja navy cuma nak share ckit ngn korang sume ttg sms yg aku dapat dri asben aku..smsnya camni..


'pa ngantok sgt2 da ni..bla dok ngntok ni tingat zaman pa n ma bercinta..yg bestnya no tpon ma skrg ni pa xingat lgsg..kna tgk dlm hp klu nk topup kt ma tp no hp ma ms kta bcinta dulu pa ingt smpi skrg..012-******* no. cinta kita yg xdpt pa lupakan..hehe'


bila aku bc,rs nak mrh mula2 tapi xjd sbb dia still ingat numb lama aku..kalu tnya numb dia yg dulu,sumpah aku xingat dah pun..;)



No comments:

Post a Comment