Blogger Templates

Monday 20 February 2012

sick!

rsnya aku baru saja lega demam..skrg dah demam pula!
hmm...susahnya kalu aku demam..sbb xde sape nak tolong masak,kemas umah..
asben aku?camna nak tlg,dia keje..balik keje,mstilah nak mkn dulu..so aku mesti jugak kena msk..
lgpun hero2 kecik mesti nak makan..

asben aku lah yg sebarkan virus nih!
pahtu jgkit kat aku..rs sakit kpala..sakit tekak..batuk..selsema!
smlm baru hero2 kecik plak..selsema + batuk!

sakit2 pun aku tpaksa juga kuatkan diri..
hero2 kecik kejap nak mkn,kejap nak susu,kejap berak,kejap itu ini..
mmg xboleh nak rest lah..haiihhh...

tggu en.asben balik kja ptg ni..biar dia pula yg layan hero2 kecik..
biar dia pula yg masak tuk makan mlm..
i need rest!

3 comments:

  1. skang musim demam...hope cepat2 sihat yea kak...hero2 kecik kalu dmm cnfrm mrengek la jwn nyer...

    ReplyDelete
  2. nyue..tenkiu..;)a'ah..yg kecik ni pun dah stat xchat gak ni...mmg btambah letih lah ni..mana nak rest.mana ngn anak2 pun xchat..letih tapi nak buat camna..dah ada suami n anak2..letih pun tpksa gak gagahkan buat kja..makan mnum diorg kena gak la buat..;)
    kila..tenkiu..;)

    ReplyDelete