Blogger Templates

Wednesday 15 February 2012

mana 1 sedap?

hmm...tiba2 terpk topik 1 produk minuman ni..
gara2 en.asben beli malam td..
ekceli aku suh dia beli NESCAFE..
tapi dia beli INDOCAFE..
katanya nescafe xde so dia beli je indo cafe tu..hurmm..


bg aku..indocafe lgsg xsedap!
samada buat O atau bersusu..
ntah rs lain mcm..
dari minum indocafe ni better aku minum kopi!;)



haihhh..aku nih peberet nescafe susu..
bila xminum rs mcm xpuas je..
n stngah org kata bila mnum ncafe/kopi mata segar bugar..
tapi bg aku xde efect pun..
minumlah byk mana pun,kalu nak tido,boleh je..;)
xpyh risau kalu minum xboleh tido..haha..
konpom aku tido jugak..
mlm2 sblm tido,boleh je aku minum ncafe..
pahtu masuk bilik,mata lelap je..haha..

cuma 1,kalu aku sakit kpala,pening,nak mkn ubat ke,mmg aku elakkan minum ncafe/kopi lah..;)

No comments:

Post a Comment