Blogger Templates

Tuesday 27 December 2011

xkenal maka xtahu..huhu

tuk post yg sbelum ni..ok,ni aku nak cerita ckit..asben aku bukan dkontrol aku!aku pn xsuka kontrol2 nih!
  • kja asben aku..lbih kurang onkol..huhu..
  • ms kja asben aku xtntu masa..opis hour mmg dah kena keja lah kan..tapi lepas opis hour pun kalu ada kol,kena trun opis kay!xkira mlm,tghmlm,weekend,holiday..!
  • sedap tdo 2-3 pagi,de kol..kena kuar!
  • kdg2 kul 3-4 pagi baru balik umah,kdg2 xbalik sbb de kes perlu handle..
  • bila dah abis opis hour n xde apa2 kes/operasi,dia lepak je kat umah..
  • kdg2 dia sndiri malas nak jwb kol ataupun ajakan mber2 dia kay!
  • aku juga ada bg ruang tuk dia kuar jmpa mber2 dia!

rsnya xsalah kalu aku nak asben aku abiskan ms ngn aku n anak2 sbb dah memang terang2 dia sndiri pun xde ms yg confirm boleh relax kat umah..

noted:aku bukan seperti yang kau maksudkan okeyyyy!

No comments:

Post a Comment