Blogger Templates

Tuesday 27 December 2011

perli..??

ada sorang ni..stiap kali jumpa dia mesti perli aku benda yg sama..haiihh..

'oo..ni la gf u yg xbagi u kuar tu ye?'katanya pd asben aku sambil senyum2 pandang aku..
'sok bolehla jmpa sembang2,itupun kalu mem besar bagi kuar la.'..dia senyum smbil matanya tgk aku..

ya,itula slalunya yg dia suka perli bila asben aku jumpa dia smbil bawa aku n hero2 kecik..kalu korang,apa korang rsa ek?tentu lah sakit ati pun ada,trasa ati pun ada,nak masam muka pun ada kan!

bukan slalu pun asben aku bw aku n hero2 kecik jumpa dia..aku pun malas gak kalu jmpa dia sbb xde pe nak sembang2 pun..;)

aku bukan jenis nak masam2 muka..wlupun aku nih trasa ati ngn sesiapa pun tapi bila jmpa aku wat mcm biasa je..tetap berikan senyuman..mb sbb tu kot org ingt aku nih ati kering..;)

*orang tu-->married man..;)

No comments:

Post a Comment