Blogger Templates

Thursday 24 November 2011

lengkuas ke halia?

kali ni post aku pasal lengkuas n halia..haha..
sbnrnya aku xtahu nak bezakan lengkuas ngn halia..alkisahnya semlm..aku nak guna halia untuk memasak..lgpun stok halia dah abis..tgk jam,dah abis opis hour dah..aku capai hp n sms asben..minta tlg blikan halia..
bila dia dah balik,aku pun amik la bgkusan plastik..erk?bukan halia!rs lengkuas..so cpt2 aku ckp pd asben..nak halia,bkn lengkuas!wah wah wah..asben aku beria2 kata itu halia la..mana ada lengkuas.katanya lg,idup dia membesar ngn halia.cewahhh ayat dia..aku still xpuah ati..tetap kata itu lengkuas..dia plak siap potong suh aku bau.hahaha..aku bau mcm bukan halia sbb xkuat,xmnusuk idung aku pun.hadoi,asben aku tetap jugak kata halia.hmm...mls nak btekak,ati aku kuat mengatakan itu lengkuas bukan halia.so pndekkan citer,aku xjd nak msk sbb itu bukan halia.senang keja kan.hehehe..

ni aku siap amik gmbr..yg en.asben aku kata.. ini halia lah..pdhal LENGKUAS;)



study lah tinggi melangit pun,mesti nak kena masuk dapur gak.bila dah kawin,xkan xnk masak tuk suami+anak2..org dulu kata,nak pikat suami,kenala jaga perut dia..biar lah msakan tu ada hasil air tgn kita sbgai seorang isteri..;)kalu ye pn ada maid,xkan nak suh maid msk seumur hidup untuk suami kan..nnt suami tpikat kat maid,ha..sapa susah..hehe;)..

No comments:

Post a Comment