Blogger Templates

Wednesday 23 November 2011

dari sudut...

dengan cuaca yang redup..hujan...mengingatkan aku pada kampung halaman..dah lama aku xbalik..jauh dlm ati sanubariku rindu sgt nak balik..nk jmpa mak ayah..nk dgr mak aku pot pet pot pet.;)..nak lepak kat luar umah tu..tapi dsebabkan en asben aku sbuk ngn kjer,xtntu masa kja..ari mggu pun ada kala kena duty/keja..so xdapatla nak balik kampongggggg...biarlah..aku xsuka paksa2 smpai mengganggu kja dia..

                                           dari sudut tepi halaman umah aku d kampung...


bila kat base lumut pula,boring2 aku lepak je kat sudut ampaian..dari ctu aku boleh tgk jln untuk pegi ke TELUK BATIK..klu ada games bola,siap sedia la tlinga dgr pekik lolong penyokong bola byk yg suka tgk tv kat RESTORAN NASI BERIANI...boleh nmpk dari umah aku..klu weekend pula,apa lg bunyi mat2 rempik la,bunyi geng2 kelab keta yg ekzosnya huhuhu..kuat.
                                               dari umahku boleh nmpk kan restoran tu...

No comments:

Post a Comment