Blogger Templates

Monday 28 November 2011

hati seorang isteri..

isteri..

xmudah untuk menjadi seorang isteri..bukan hanya perlu mnguruskan rumah,anak2 tapi juga perlu sabar melayan krenah suami..ya..kdg2 suami bagaikan xmngendahkan perasaan isteri..apa yang ada dlm pikiran,kpala otak suami itupun menjadi persoalan..mana boleh kita mengetahui isi tersurat tersirat klu tersembunyi dlm organ kan..merepek jap..;)apa yang seorang suami pikir,pendam,rasa,hanya Allah yg Maha Mengetahui..kdg2 pening bila ckp psl peel lelaki aka suami..kan kan kan!
kdg2 sikap suami amat mnyakitkan ati seorang isteri apabila..

*lebih pentingkan kawan dari isteri
*klu kuar ngn kawan,bagaikan lupa ada isteri n anak2 d rumah
*lebih jaga ati kawan dari ati isteri
*balik keje,mngadu penat..perlukan rest aka tido
*cepat je grk klu kawan yg ajak kuar
*ilang rs penat klu dgn kawan

byk lg lah klu nak di senaraikan dcni..malas aku nak tulis pnjg2...aku tulis sume ni sbb tetiba je aku rs nak tulis..haha..xde lah..ekceli dlm wall fb aku,ada luahan isteri psl suaminya..lebih kurang mslh yg aku senaraikan di atas lah..tapi kdg2 aku juga xterlepas dari hal2 camni..cuma aku nih lebih suka ckp direct kat suami aku..n klu aku rs masa xssuai,msing2 tgh hot,aku lebih suka sms by phone tatkala suamiku kuar..at least dia tahu apa yg aku rs berbanding klu aku luahkan dtempat yg dia sndri pun xtentu akan baca..betol x?..hehe..sory klu korang rs apa aku rs ni xbetol..aku sekadar berkongsi..klu korang xsuka,aku xkisah..;) daaaa.....

p/s: balik lewat,pndai2 buka pintu sendiri.
      jgn ganggu tdo orang lain.

No comments:

Post a Comment