Blogger Templates

Wednesday 4 April 2012

byk ceghita!;)

huahaha..lama tol x update blog aku..
letih,pnt,malas..tu la sbbnya..

cite 1..;)
ujg bulan lepas aku balik perlis..
stelah bbrapa bulan xbalik kmpg!;)
tapi just weekend je..xcoti lama pun..
panas..panas sgt kat sana..
hero2 asik main air je..
mana taknya tok n tokwan nya layan je cucu2 ni..;)
aku balik kutip buah mempelam..;)
smpi base lumut,agihkan pd mber2 aku..hehe

cite 2..;)
weekend baru2 ni aku pegi CAMERON!
asal tujuannya nak cari petai...sana agak murah kalu beli byk2...
asben aku nak bisnes petai..
last2 bukan musim pula..hmm...
so jln2 je la..
tdo 1mlm..;)

cite 3..;)
aku pindah umah!
tapi bukan umah luar..
still dlm base..cuma dok kat 1st floor..
sblm ni 3rd floor..
sbbnya..ada kerosakan ckit umah atas..
penat!letih!baru trasa byknya brg2..
dari brg bilik,ruang tamu,dapur n stor..;)
paling byk brg dapur..hehehe
umah sndiri yg aku beli tu belum lg dapat kunci..;)

cite 4..;)
terperangkap dlm lif!
saat2 panik!
tp bila ingtkan balik kelakar..haha
alkisahnya aku n mber aku sorg angkut barang dari 3rd ke 1st floor..
ntah camna,ms lif dh tertutup,bgegar semacam je..
mmg panik,dah aku n mber sorg je..
risau takut lif terhempas kuat ke bwh!
nasib baik,lif terhenti bgegar..tapi pintu xboleh buka..
apa lagi aku suh member aku tekan loceng kecemasan..
smbil tu aku dgr suara haziq main kat luar..
terus aku jerit kat hero aku tu suh pggil papa..
aku n mber lgsg xbw hp!
asben aku n asben mber aku cepat2 dtg..
apalgi asben aku kol org suh dtg pbaik lif..
tapi sbb lambat punya psl,asben aku terus buat sndri je biar pintu lif tbuka..
ahaaa...mmg tbuka tapi tpaksa aku n mber pnjat sbb pintu lif tbuka antara tgkt 1 n bwh skali..
apalagi,asben aku tarik tgn aku..
hahaha...mmg klakar..

cite 5..;)
sok ptgnya asben aku n haziq pula terperangkap dlm lif..
pdhal baru pagi tu lif diperbaiki..
nasib baik asben aku bw hp..tapi dlm 20 minit gak baru dia ada line tuk kol aku..
cpt2 aku kol suh org dtg pbaik..
lambat tul servis..
jenuh asben n haziq tggu dlm lif...
dipendekkan cite..alhamdulillah pas org dtg pbaik,lif boleh tbuka..
haziq?mmg nangis dia..hehe

skrg aku dah abis mngemas umah..;)
lega.....;)
xperlu nak naik turun lif dah..
just naik tgga je sbb 1st floor kan..;)

No comments:

Post a Comment