Blogger Templates

Tuesday 14 February 2012

make me smile..;)

aha..nak tahu sbb apa ya..
hero 1st aku..haziq..
pagi td sambil tgk tv,layan hero2 kecik..aku suh la haziq baca 1,2,3..
mcm biasa..skli ckp buat xdgr..
ni dialog antra aku n haziq..;)

aku:haziq..cepat bc 1,2,3..mama nak dgr..
haziq:pe dia?
aku:bc 1,2,3..nnt nak p skolah..cikgu tnya xtau jwb pula.
haziq:ok...1,2,3..ok dah cakap dah..

adoi..nk tgelak pula aku..aku suh bc 1-10..tapi dia paham lain..
begitulah kan anak2 k2cik..cakap kena terang n jelas!;)

1 lagi..kat toilet..pg td..
buang air besar..
slalunya bila dah sudah,dia akan pggil aku..
'mama,sudah dah ke?'
nak gtau dia dah sudah tapi camtula ayatnya..;)

ms aku nak basuh dia,dia nak bgn dari 'jamban cangkung' smbil kpala dongak ke atas..tgk pe ntah..
tut..tut..tjatuh terduduk dlm jamban tu..
aku punya tahan gelak sbb kalu aku gelak konpomla dia malu pahtu nangis..
so nak cover gelak aku,aku marah dia..hahaha..
haihhh..haziq..haziq..kdg2 wat mama sakit ati,marah,geram,tapi camna nakal skali pun,mama tetap sygkan haziq..sunyi umah kalu tiada haziq..;)

2 comments:

  1. alalal...dgn anak mesti la cm 2..
    marah2 pon syg...
    anak kn permata hidup..

    ReplyDelete
  2. aha..dats rite dear..anak lah penyeri,pelengkap idup dlm kluarga..;)

    ReplyDelete