Blogger Templates

Tuesday 31 January 2012

cara atasi gastrik!

kesian tgk asben aku..
kejap2 gastrik..last week sakit tu datang smula..
sudahlah asben aku dlm kursus,bila gastrik datang,xtahan dia..
klu kat umah,siap bngkok2 dia jalan tahan sakit..
apa lagi klu dlm kelas..haiihh..

so aku cuba cari petua mlalui google.com..
ini yg aku dapat..
ubat doc pun ada asben aku amik tapi aku saja cari cara lain..
mungkin petua lama pun dpt bantu kan..
who knows rite?;)


GASTRIK

satu ubat gastrik. Iaitu dengan memanfaatkan keistimewaan semulajadi daun selasih.

gambar daun selasih
Gambar daun selasih - home.hiroshima-u.ac.jp


Disarankan agar memakan daun selasih secara mentah. 
Seperti biasa, basuhlah dulu daun selasih tu sebelum memakannya. 
Amalkan petua ni setiap hari.

*nk kena try ni..;)



2 comments:

  1. alhamdulilah..nsb baik skang masih terhindar dr dpt gastrik ni..

    ReplyDelete
  2. hmm...my asben slalu sgt miss makan..sbb tu la kot gastrik jd balik..

    ReplyDelete