Blogger Templates

Tuesday 17 January 2012

am trying..;)

hmm..dalam FB pun aku tulis benda yg sama..tapi sbbnya hanya dlm blog je aku tulis..;)

ya..aku sedang mencuba sedaya upaya..
dulu boleh..tapi bila dah kahwin nih aduhai susahnya..
mb sbb dulu aku sorg..nafsu kurang..
skrg ngn asben n anak2..

akceli aku nak kurangkan makan nasi..haha
aku nak kurangkan pengambilan 'kuantiti'..
nak makan cara berkualiti..cewahh..
buat pmulaan aku cuba untuk makan nasi 1 kali sehari saja..
dalam kuantiti yg sedikit..;)
sesuai la kan sbb dalam PERCUBAAN...

aku buat sume ni bukan untuk sape2..
untuk diri aku!
salah 1 nya aku trasa sgt..bila susah nak cari saiz seluar..
ops bukan susah..cuma saiznya dari M dah ke L..atau mb XL..
hahaha...
lg 1,bila berpakaian..aku dah jd kurang yakin dah ngn penampilan..
rs serba xkena...huhu..
kalu ikutkan asben aku,dia xkisah pun..tapi ini diri aku!
aku yg mahu berubah!;)

hope percubaan tuk 1st step ini berjaya..
aku tak mngambil ubat2 atau supplement apa pun..
mncuba untuk bgntung pd keupayaan sndiri..;)
insyaAllah..
plis pray 4 me kay!;)

No comments:

Post a Comment