Blogger Templates

Saturday 26 November 2011

sabtu punya cite..;)

weekend..

pg td en.asben dtg amik bawa aku n anak2 g ekspo..ala ekspo dlm base nih je pn..klu korang nak tahu,stiap kali gaji je,msti akan ada ekspo kat base ni ha..tp aku nih xde la stiap bulan nak g..benda yg sma je jual pn..tudung,baju,mainan(3brg=rm10),kasut,mknan,perfume,brg dapur..td g pn sbb nak bli bahulu je..hehe..tlupa nak take pic la..so xdpt la nak tnjuk kat cni camno ghupa ekspo cni..;)slalunya seminggu je ekspo ni ada dlm ni..hmm..alang2 kuar td,trus aku tapau je nasi tuk lunch arini..nasi putih+ikan keli grg+tempe+sambal belacan..jimat tenaga,xyah msuk dpur.hehe..

                                                                 bahulu 1pek=rm5..

jam menunjukkan 1320..
kat luar agak panas..xmendung..xujan..keta,moto,basikal,lori,bas,apa2 je lah transpot,xputus2 lalu..ada yg belok ke TELUK BATIK,ada gak yg straight..klu straight nak mai base kot..;)mcm best je tgk...+ plak skrg musim coti skolah..hotel kat depan nih pun(luar pagar;p..) pn mcm full je..pnuh parking keta..aku n anak2 hanya lepak2 je dlm umah..haduyai..sadis tol..en.asben kja..huhu..
arini kat kmpung,kenduri kazen aku..tntu meriah sbb ayah aku ckp sume adik beradik ayah turun perlis..ruginya aku xdpt nak jmpa mak2 n pak2 sdara aku..slalunya time raya,knduri,time nih la je la yg boleh nak jmpa sdara2 pn..hmm...nak wat camno...opis asben aku bukan kami punya..




No comments:

Post a Comment